Followers

Monday, January 11, 2016

Pakej Homespa Bridal Shower - untuk si pengantin perempuan dan keluarga terdekat atau rakan karibnya

Berita baik untuk bakal pengantin. Ehem untuk si pengantin perempuan sahaja ya. Pernah dengar Baby Shower? Ha ini kali nak promosikan Bridal Shower pulak. 

Bukan Shower yang mandi tu..ini sebab dibawa budaya orang luar yang mereka kata Shower tu sebagai Party lah lebih kurang. Mereka ada macam-macam party iye kan. Jadi dibawa ke Malaysia ni kita buat lah terjemahan sendiri yang masih positif iaitu dengan mengatakan Bridal Shower ini sebagai "Majlis Khas Bersama Si Pengantin Wanita" panjang sikit supaya lebih tepat maknanya. Majlis khas ini boleh jadi setakat hari khas si pengantin wanita bersama kawan karibnya sahaja sebagai menghargai hari-hari terakhir bersama teman sebelum mengakhiri zaman bujang kerana selepas itu mungkin sukar untuk bertemu semula seperti sebelum ini. Hah gitulah. Tentu sebak rasanya kalau teringat waktu anda pernah temankan best-friend kahwin dulu kan, ada yang peluk pengantin tu nangis kalah si mak pengantin sendiri. Takpe wanita je yang faham kan..huhu teringat kawan-kawan saya juga yang sudi datang teman pakaikan inai lah, buat barang hantaran dan lain-lain semasa persiapan kahwin dulu dan sememangnya sekarang dah tak jumpa lagi mereka di dunia nyata..semuanya jauh, sibuk dan ada tanggungjawab masing-masing. Sob sobb tetiba habuk masuk mata!!

Panjang betul lah mukadimah kalau kat blog saya kan. Memang lah sebab blog ni tempat saya membebel. Hanya yang faham setia membaca kan kan. OK jom meriahkan homespa kami dengan kunjungan anda si bakal pengantin dan bawalah siapa yang anda sudi jemput dan habiskan masa SPA BERSAMA PENGANTIN - khas ntuk anda daripada SANTAI QASEH SPA. Sesuai untuk yang sibuk bekerja, boleh tempah slot sesi HUJUNG MINGGU. 

Ok pakej Bridal Shower ni boleh adjust jenis rawatan. Contoh rawatan berikut sebagai panduan dan harga akan ikut bajet yang dipersetujui bersama pengurus Santai Qaseh Spa - YAYA 014-3663145

PROMOSI "BRIDAL SHOWER" - SPA BERSAMA PENGANTIN

CONTOH PAKEJ BRIDAL SHOWER
(Contohnya untuk 3 orang : si pengantin ingin belanja hari khas beliau bersama 3 orang penting dalam hidupnya iaitu dengan menjemput ibu, ibu mertua dan pengapit perempuan iaitu best friendnya)
1. Pengantin perempuan akan jalani banyak rawatan - facial, urut, lulur, sauna, rawatan kaki, dll
2. Jemputan lain boleh diberi rawatan asas - seperti facial + urut atau facial + lulur...dll

Rawatan yang anda boleh mix and match:-
- Facial asas
- Facial + Resdung
- Urutan badan
- Lulur badan
- Sauna
- Tungku
- Rawatan kaki
- Mandi bunga segar

Tempahan awal sangat diperlukan supaya kami boleh rancang persediaan demi rawatan yang terbaik, Boleh nyatakan bajet anda untuk mudahkan kita rancang jenis rawatan supaya semua anda dan rakan anda happy untuk hari Bridal Shower anda. Ok seronok dapat kongsi rawatan spa untuk jadikan anda cantik berseri bersama orang tersayang untuk majlis kahwin anda. 

Buat masa ni 1 pengantin boleh jemput 2 dewasa sekali rawatan, maknanya 3 orang sekali sesi. Maklumlah bilik spa kami ada 2 katil je satu masa. Jadi kita gilir-gilir lah antara facial, sauna, mandi bunga dan lain-lain rawatan ya. Semoga dengan adanya pakej ini akan buat si pengantin happy bersama yang tersayang. 

Booking sesi Homespa Bridal Shower anda bersama Santai Qaseh Spa - YAYA 014-3663145

No comments:

Post a Comment