Followers

Monday, October 12, 2015

Sambutan Ambang Hijrah Sehari Sebelum Dan Sambutan Maal Hijrah Peringkat Negeri Selangor

Salam Maal Hijrah 1437 yang akan disambut pada hari Rabu 14 Oktober 2015. Tapi sebelum cuti Rabu ni, ada sambutan Ambang Hijrah iaitu sehari sebelumnya akan diadakan di kebanyakan surau dan masjid, yang biasanya adalah acara ringkas membaca doa akhir tahun dan awal tahun bersama-sama. Di sini dikongsikan promosi majlis sambutan Ambang Hijrah dan Majlis Sambutan peringkat negeri Selangor, yang akan diadakan pada hari Selasa, 13 Oktober 2015 bermula jam 7.00 petang.

Jika anda belum pernah menyertai aktiviti anjuran Masjid Negeri Selangor ini silakan mengikuti pelbagai acaranya melalui website rasmi http://www.mssaas.gov.my/ Informasi ini dihebahkan untuk makluman kita sebagai ibu ayah yang inginkan suatu Hijrah yang dapat dikongsi dengan keluarga iaitu mendekatkan diri dengan majlis-majlis di rumah Allah. Oleh sebab masjid negeri ini diurustadbir dengan baik dan website dan Faceboooknya sentiasa dikemaskini dengan baik jadi disarankan anda terus mengikuti acaranya dan libatkan ahli keluarga juga, atau hebahkan juga di kalangan saudara baru yang anda tahu. Mereka mungkin tercari-cari informasi sebegini. Ok salam hijrah dan salam kejayaan! 




HADIAHKAN KALENDAR SUNNAH SEBAGAI HADIAH TAHUN BARU HIJRAH ANDA DAN KELUARGA! TEMPAH STOK ANDA SEKARANG!

Dapatkan hadiah sempena Hari Hijrah anda tahun ini - sebuah Kalendar Sunnah untuk rumah/pejabat anda - Harga RM 55 (Sila tambah RM10 untuk pos)
Tempah senaskah Kalendar Sunnah untuk keluarga anda sekarang, Hubungi/telefon/Whatsapp kami 016-5618787

No comments:

Post a Comment