Followers

Monday, June 17, 2013

E-Book Tutorial Mekap Ke Pejabat

Salam bahagia. Seronoknya dapat pengalaman baru setelah menyertai kelas pandai mekap baru-baru ini anjuran Kelab SUK Selangor. Dari awal kelas saya seronok menyalin nota sendiri siap dengan product review iaitu contoh product mekap yang cikgu gunakan. Rupa-rupanya nota saya ni berguna sebab ada kawan-kawan nak salin semula langkah-langkah mekap ke pejabat dari awal hingga akhir. Ada juga kawan yang dah pandai mekap dan nak mengajar pula pada masa akan datang. Jadi saya kumpulkan semula nota-nota dan menulisnya dalam format yang lebih mudah difahami, selain 2-dalam-1 iaitu boleh dijadikan alat bantuan mengajar paling berkesan dalam kelas mekap korang : format slideshow.

OK nak buat survey sikit : Sesiapa berminat nak dapatkan koleksi E-Book ini boleh tinggalkan Komen lengkap dengan emel dan telefon jika tak keberatan. Nanti saya bagi harga istimewa dan cara bayarannya. Terima kasih atas sokongan ibu-ibu bekerja sekalian :-)


1 comment:

  1. Terima kasih kepada yang sudah melanggan.E-Book boleh download melalui hyperlink dalam e-mel yang telah saya berikan. Check e-mel ya. Terima kasih sekali lagi :-)

    ReplyDelete