Followers

Wednesday, October 31, 2012

Pelaburan hartanah terbaik di Melaka - sekarang

The Heritage strategic location in the heart of Melaka City, Malaysia
Wah cantiknya rumah flat/apartment The Heritage sudah siap di tengah bandaraya Melaka! Saya sangat teruja melihat iklan hartanah masuk emel hari ini. Ayuh jemput tengok sama-sama dan terliur kepada korang yang sedang mencari peluang membeli unit pelaburan atau Homestay pertama. (Kami orang masih tak lepas loan ni maka hanya mampu kongsikan maklumat ini sebelum saya delete emel dengan sayunya huhu..) Kan bagus kalau adik beradik boleh berkongsi beli 1 unit untuk pelaburan. Boleh dijadikan hotel/homestay sebagai tabungan keluarga atau rumah persinggahan apabila sesekali nak ke Melaka.

Ini petikan spam emel: (iklan ini tidak ada kena mengena dengan saya dan saya tak kenal mereka yang menghantar iklan ini,sekadar kongsi di sini sebelum saya clear inbox jika berguna kepada sesiapa yang membaca) The Heritage Location: Heart of Melaka (Opposite Dataran Pahlawan & Hotel Equatorial Melaka) Welcome to visit our sales office. Mon-Sun 10a.m.-5p.m. Please contact: Daneal Eoon 016-9220163 Janson Mah 012-2035625

Cerita sikit apa yang saya tahu, lokasi memang strategik sangat sebab sebelah (diulangi sebelah) Dataran Pahlawan, syurga lepak dan shopping di tengah-tengah bandaraya Melaka, Malaysia! Ada foodcourt, bazar, ada pilihan kedai mahal atau kedai murah, dengan padang pahlawan yang cantik menghijau terbentang terletak di atasnya. Akhir saya ke Melaka pada tahun 2008 ianya masih dalam pembangunan awal dan menyangka ia adalah hotel, tetapi rupanya dibuka untuk jualan sebagai service apartment. Kepada yang berkemampuan belilah hartanah untuk pelaburan jangka panjang.

No comments:

Post a Comment