Followers

Tuesday, September 17, 2013

Kempen Sebulan Simpan Satu Emas - Koleksi Dinar Syifa

Produk syiling emas yang semakin mendapat perhatian (Dinar Emas) dari blog Kedai Emas Borong : Semak harga, semak stok setiap hari di www.gsr2u.com.my/wangdinaremas atau hantar teks mesej PM Harga Dinar ke sms/whatsapp 016-2484633 untuk pm harga apabila diperlukan.  



Ilmu Emas Yang Menguntungkan
Bila masa yang sesuai beli emas? = Sebaiknya terus beli pada hari gaji, tujuannya supaya tidak bertangguh dan istiqamah (konsisten) bagi melindungi nilai gaji kita
Tak perlu tengok harga semasa? = Tak perlu, beli aje secara konsisten sebulan 1 item atau 1 gram tadi
Berapa nak beli? = ikut kemampuan (1gram 1bulan pun boleh)
Contoh barang 1gram ke atas? = Cincin 1+gram, Jongkong 1gram tepat, dll barang kemas
Orang gaji berapa layak beli?Miskin boleh? = orang miskin lagi lah digalakkan, sampai bila nak simpan duit kertas yang semakin susut nilainya sedangkan harga barang semakin meningkat. Sifu saya kata simpan emas takkan miskin selamanya - ha ambil ni sebagai motivasi!

Cuba dan amalkan pengurusan kewangan bijak ini : Beli sekurang-kurangnya 1gram 1bulan pada hari gaji. Kiralah berapa gram terkumpul setiap hujung tahun dan kali lah dengan berapa nilai emas semasa. Setiap orang rezeki dan kemampuan tak sama, jadi berapa gram terkumpul itulah hasil usaha gigih dan istiqamah kita hasil beli sikit-sikit setiap bulan tanpa henti. Semuanya demi meningkatkan nilai aset keluarga. Saya doakan anda berjaya! Tinggalkan diri kita yang pernah selama ini negatif, bersedih, malas untuk berusaha dan sentiasa ada masalah duit, KINI telah sedar diri dan bangkit memulakan simpanan emas mulai hari gaji dan keluar dari miskin selamanya. Jika anda ketua keluarga, ajarkan anak2 dan generasi seterusnya dengan kesedaran ini. Ilmu tanpa amal ibarat pokok yang tidak berbuah. Nah suatu hari nanti generasi anak2 akan berterima kasih kepada anda kerana menurunkan ilmu kesedaran emas yang hilang di atas muka bumi ini dibidas buku teks ekonomi berasaskan helaian kertas yang mudah dimanipulasi (dimainkan nilai ringgitnya sesuka hati oleh kuasa besar).

No comments:

Post a Comment