Followers

Wednesday, July 17, 2013

Bunuh sel kanser dengan suntikan vitamin B17



Biji aprikot kini menjadi perhatian dan dicari kerana mengandungi vitamin B17 yang terbukti membunuh sel kanser. Doktor tak pernah bagitau? Tentulah..mungkin ia rahsia persatuan kedoktoran..tapi biarlah kita katakan bahawa ubat ini ada, cuma terpulang kepada yang ingin mencarinya. Mungkin MAKNA juga tahu tapi pendirian mereka mungkin kepada kaedah moden. Tindakbalasnya dikatakan sangat kuat dan kesannya sel kanser semakin berkurangan. Rupa biji aprikot seperti kacang badam tapi lebih kecil. Rasanya memang pahit sehingga carian di internet kita akan jumpa "bitter seed" atau "bitter almond". Ya saya pernah makan memang macam kacang badam tapi pahit. cuma makan terus sebegini sekadar bagus untuk makanan tambahan harian. Kadang-kadang boleh beli di bazar jualan di Masjid Negeri, Shah Alam. Bagi pesakit kanser mereka lebih berjaya dirawat dengan suntikan vitamin B17.

Rawatan alternatif selalu dikaitkan dengan keadaan terdesak apabila pihak hospital dah suruh waris bawa balik pesakit ke rumah kerana sudah tidak boleh diubati. Dalam kes kanser selalunya pesakit akan diberitahu sekarang di peringkat berapa, iaitu paling ditakuti ialah peringkat 4 (final stage!) Cuba tajamkan minda semula dengan mencari maklumat kandungan ubat apa yang diberikan selama ini yang tak menyembuhkan malah menyebabkan semakin kronik atau muncul penyakit lain seperti kegagalan buah pinggang. Berubat bukan sekadar mencari hospital terbaik dan selesa tapi mencari penawar yang mujarab. Kali ini ingin berkongsi fakta kepada pesakit kanser yang baru atau dah peringkat mana pun. Mereka bolehlah berpaling kepada pencarian penawar yang disorok dari umum selama ini : suntikan vitamin B17. Terima kasih kepada perkongsian ilmu di blog dan internet mengenai vitamin B17 dari biji buah aprikot. Ya, penawar ini sudah lama sampai di bumi Malaysia. Juga sudah berada di lembah Klang. Dari masa ke semasa semakin ramai yang sembuh tapi masih belum diketengahkan media televisyen utama. kerana apa agaknya? Terima kasih kepada satu-satunya media yang berani ketengahkan fakta adanya vitamin B17 dari biji aprikot ini iaitu astro oasis beberapa tahun dulu. Sekali itulah juga siaran yang saya tonton terus membuka minda bahawa hospital hanya tempat untuk menjalani pemeriksaan berkala atau diagnosis kerana adanya peralatan moden dan fakta klinikal (bacaan ujikaji) boleh diperolehi. Program-program kesedaran dan cara promosi secara kumpulan sasar sudah sampai kepada jabatan-jabatan kerajaan dan sudah ramai yang menyebarkan kepada kenalan dan ahli keluarga yang kebetulan sakit kanser. Kalau nak tahu contactnya boleh tinggalkan komen/mesej saya. Nanti saya cuba tanyakan kawan yang dah pernah pergi ke tempat perubatan itu.

Semoga lebih ramai yang akan bebas kanser..seperti saya yang bebas hypertiroid. Perasaannya? Rasa sangat bagus dan bersyukur! terutama kerana tak perlu menyusahkan encik suami berulang alik ke hospital dan ahli keluarga yang turut bersusah hati :-) Salam istiqamah dalam berubat ya!

3 comments:

  1. boleh bagi saya no.contact urgent.. 0123634259 pyan

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..bolehkah share dgn saya co tact nombor tu?

    ReplyDelete