Followers

Tuesday, January 20, 2015

Sedapnya Kopi Habbatussauda!

Salam bahagia ibu-ibu! Awal tahun baru 2015 ada sesuatu yang baru di kedai Styloibu iaitu KOPI PAK BELALANG yang ada ramuan Habbatusauda, Acai Berry dll ramuan ajaib. Ditujukan kepada penggemar kopi yang memang suka kopi segera lebih lagi kalau ada khasiat tambahan. Pernah dijadikan cerita kopi sebagai Booster air susu ibu kan. Jadi dipendekkan cerita, anda boleh cuba satu peket sehari dan dapatkan stok di sini.


Cara-cara nak sediakan kopi ni senang sangat :-
1. Koyakkan peket dan bubuh dalam cawan kegemaran anda
2. Kemudian curah air panas, sesuai untuk 200ml
3. Kacau dan bersedialah menikmati harum semerbak bau kopi
Aromanya sahaja sudah memikat hati penggemar kopi, rasanya sudah pasti lazat sebagai minuman panas kegemaran rakyat Malaysia, Asia dan sesiapa sahaja. Khasiatnya selain kopi Antioksida juga ditambah dengan makanan sunnah Habbatusauda dan buah ajaib Acai Berry. Pada saya 2 ramuan ajaib ini sudah menjawab mengapa stok ini ditambah sebagai pilihan di kedai Styloibu.

Esok akan ada promosi di gerai Nombor 1 sempena Mesyuarat Agung Puspanita Negeri Selangor yang diadakan dari jam 8.30 pagi hingga 1 tengahari sahaja. Jadi kepada ahli-ahli Puspanita yang datang AGM esok dan kebetulan pembaca Blog Styloibu yang membaca Post ini bolehlah dapatkan harga promosi ya. Gerai betul-betul di pintu masuk Dewan Jubli Perak Shah Alam. Bolehlah kita berkenalan dan merapatkan silaturahim juga ya. Seronoknya esok dapat berkongsi kebaikan Kopi Pak Belalang dengan para kaum ibu di sana! Sekotak mengandungi 20 peket, tapi esok ada harga istimewa untuk pengunjung di AGM Puspanita!

No comments:

Post a Comment