Followers

Thursday, November 6, 2014

Minuman Spirulina C3 Halal Sedap Berkhasiat Seisi Keluarga

Minuman Sprirulina C3 Sedap Berkhasiat Seisi Keluarga
Tahu khasiat Spirulina? Mari saya cerita tentang kebaikan minuman Sprulina C3 ni. Kita tahu kebaikan Spirulina tapi asyik terbelenggu (cewah kata lain untuk leceh/susah) dengan produk dalam bentuk pil??? yang bau macam rumpai air..yang membuatkan kita dewasa pun liat nak telan apatah lagi nak kasi kat anak-anak. Jadi saya pun nak buat product review minuman Spirulina C3 keluaran Gamat Emas ini yang sangat mudah dijadikan minuman harian dan sesuai untuk seisi keluarga. Lagi satu nak sebarkan kebaikannya sebab produk ni serasi untuk semua ahli sekeluarga. Jadi kita cerita sebab ia berkesan, selamat disahkan KKM, halal Jakim dan suci keluaran bumi Malaysia tercinta ok. Jadi tak payah lagi belek-belek jenama luar negara vitamin kat farmasi untuk cari logo kkm dan halal cap mana-mana ntah. Mungkin kerana kerap minum jadi anak-anak dan diri sendiri pun jarang sakit, penyakit seperti demam dan selsema pun jarang singgah, hasilnya anak-anak sihat seperti yang kita sebagai ibu ayah selalu doalah alhamdulilah memang seperti One drop a day, keep the doctor away! Gitu lah cara pengambilannya dengan berhemah dan berterusan. Kalau seisi keluarga sihat, bolehlah manfaatkan cuti tahunan tu untuk bercuti bergembira bersama keluarga, bukannya habiskan cuti untuk jaga anak kat 'spital kan tapi kalau terpaksa, emergency itulah gunanya cuti pun kan huuhu siapalah nak sakit kan..

Sebelum cerita kebaikan minuman ini, kita ketahui kandungan dalam botol 500 ML ni ok. Ia dinamakan C3 kerana selain kandungan utama Spirulina, ada tambahan C-C-C- iaitu:
Vitamin C
Co-Enzim Q10
Clorofil 

Jadi gabungan terbaik ini ada banyak kebaikan khasiat yang saya ringkaskan di sini berdasarkan pengalaman dan testimoni yang best dari merata pengguna iaitu :-

Untuk ibu mengandung - untuk kekuatan uminiti badan ibu dan anak, membaiki sel-sel badan, kulit baby cantik bersih (putih?masih bergantung kepada gen ibu ayah tapi kulitnya cerah dan bersih tahan ruam)

Untuk anak dan semua ahli keluarga - Sebagai top-up/makanan tambahan untuk tenaga dan imuniti badan. Kadang-kadang kita risau anak yang susah nak makan atau memilih sikit tentu kurang jugalah zat setiap hari, jadi kita berikan minuman C3 sebagai topup supaya kita tahu zat yang diperlukan diserap oleh badannya

Untuk ibu selepas bersalin - kalau mengandung perlukan khasiat tambahan apa lagi selepas bersalin tentu lebih banyak diperlukan.

Datang dengan botol 500 ML yang boleh dipicit, pekatan berwarna hijau ini berperisa Blackcurrant. Jadi hanya perlu titiskan ke dalam air minuman untuk segelas minuman Spirulina C3 yang berkhasiat.

==> Order sini dan lihat banyak lagi produk kesihatan


Minuman Sprirulina Yang Halal Dan Kilang Berstatus GMP!
This Is Sprirulina Halal Drink With Good Manufacturing Practice!

Maklumat lanjut untuk anda yang pentingkan mutu produk kesihatan yang bersih, suci dan Halal. Adakah selama ini anda mencari Spirulina Halal, jadi di sini diperkenalkan produk yang bersih Halal Toyyiban keluaran bumiputera Malaysia. Minuman spirulina ini mendapat pensijilan Halal dari Jabatan Agama Islam Malaysia (Jakim) iaitu sebuah badan pensijilan Halal yang sangat cekap demi menjaga kepentingan sumber Halal terutamanya untuk kegunaan umat Islam di Malaysia. Pengeluaran minuman C3 Spirulina di bawah syarikat Gamat Emas Sdn Bhd beroperasi di Malaysia dengan kilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Product). Produk dijamin Halal dan bersih jadi gunalah tannpa was-was dan sokonglah produk Buatan Malaysia.

No comments:

Post a Comment