Followers

Monday, September 15, 2014

Pasar Mini Ros Mart di Kampung Banting, Sabak Bernam

Pasar Mini Ros Mart terletak di Kampung Banting, Sabak Bernam

Salam hari Isnin, salam cuti sekolah. Amboi ramai keluarga yang ada program jalan-jalan, banyak juga partition kat opis kosong kerana cuti sekolah. Takpe inilah peluang keEMASan bersama anak-anak. OK kali ini nak cerita dan promosi sebuah perusahaan Pasar Mini Ros Mart, kepunyaan seorang sahabat bernama kak Ros..(haha sahlah memang kedai Ros tu nama dia). Kedainya jual pelbagai barangan harian dan produk IKS jadi bolehlah singgah sesiapa yang berada di kawasan tersebut, kedai di tepi jalan besar - Kampung Banting, Bagan Nakhoda Omar, Sabak Bernam. Semoga kedai bertambah maju. Satu perkara tentang kak Ros ni ialah seorang yang aktif dan "tangan sejuk" (huhu perumpamaan bagi orang yang tanam ape pun menjadi..) sebab memang suka berkebun orangnya. Kak Ros juga sedang mengusahakan tanaman Ros Jepun, buat masa ni bunga-bunga Rosnya berkembang cantik untuk dipasarkan dan sila lah order jika ada yang perlukan bunga segar/anak pokok. Mungkin ada kawan-kawan yang menjalankan spa mandi bunga sangatlah sesuai jadi pembekal bunga korang..ha bolehlah kongsi cerita pulak apa kelebihan aura bunga jenis ni ye tak.. OKlah selamat berurusniaga ya, semoga cerita saya ni membuka peluang rezeki dan silaturrahim yang lain kepada sesiapa yang membacanya.

Berkawanlah (hubungi) dengan beliau melalui FB Shoppe Ros dan lihat sendiri gambar2 ros jepun cantik dll produk bisnes beliau ok

Sekian dulu info nya sebab saya pun belum sempat singgah lagi. Apa pun tahniah kepada kak Ros kerana sudah ada kedai betul (kedai saya masih virtual lagi) Semoga bertambah maju jaya! Sesekali tu jual lah anak pokok dll promosi buka booth di perkarangan pejabat SUK Selangor ya, tentu dapat sambutan hangat dan dapat jumpa kawan lama semula kan :-)

No comments:

Post a Comment