Followers

Tuesday, July 1, 2014

Kerepek Popia Rumpai Laut Sedap

Popia Rumpai Laut FY

Popia Rumpai Laut FY

Salam Ramadhan, salam musim bola..dan kejap lagi salam Raya 2014!! Produk baru yang Styloibu nak promosikan ni memang terbaik, makanan ringan Homemade iaitu Kerepek Popia Rumpai Laut Sedap. Baca sampai habis ya. Kepada yang dah pernah rasa kerepek rumpai laut tentu teringat akan keenakannya. Terutama musim layan bola depan tv sekarang ni kan..kalau tengah berdebar tunggu gol tu lagi lah laju korang akan menggigit kerepek rangup rumpai laut ni..krup krap krup krap tak sedar boleh habis satu balang!

TEMPAHAN DIBUKA!!
Ok pendek cerita tempahan dibuka sepanjang masa, boleh tinggalkan komen di sini atau pm kat Facebook Fendi Kecik atau Yaya Kecik (diorang ler taukey FY
Telefon/whatsapp : 017-6278090
Jangan lupa tempah dan bagitau kat ruangan komen sini untuk kongsi bagaimana korang rasa ya..ayuh kongsi keenakannya.

Sempena raya ni tempahan didatangkan dalam bentuk balang sederhana besar. Sila pm/mesej taukey untuk harga istimewa korang ya :-)

Tempahan juga dibuka untuk musim perayaan, sebagai titbits/kudapan jamuan atau hari-hari biasa, juga tempahan khas untuk cenderahati perkahwinan, gubahan hantaran, Candy Station untuk majlis kahwin dan harijadi kanak-kanak, dan lain-lain. Hadiahkan tetamu korang dengan kudapan yang lain dari yang biasa. 

OK setakat ni dulu, semoga taukey FY terus maju dengan kerepek popia rumpai laut. 

No comments:

Post a Comment