Followers

Monday, November 26, 2012

Kereta Bateri Ride-On-Car

Update pada 1 Oktober 2013 : Kami tidak lagi menerima tempahan. Sila hubungi terus Encik Aziz (Melaka). Harap maklum.

"Papaku belikan kereta, kereta kecil warna merah...pon pon!!marilah adik mari naik!"
Berminat boleh SMS/PM harga ya :-) Azuwan 016-5618787 / Rosnah 016-2484633
COD Shah Alam/Klang
(Kami juga terima dalam Dinar/Dirham)
Lagi gambar produk mainan & kawalan jauh kat www.kedaionlinesaya.com.my
ride-on-car
Cerita gambar ni:-
Si comel Nafisah berusia 2 tahun bersama kereta bateri berwarna merah. Posing (berbaju kurung balik dari kenduri kahwin) untuk tunjukkan saiznya lebih kurang macam ni lah. Berbaloi beli sebab boleh caj berulang kali dan naik puas2; kalau sewa 10 minit kat pasaraya lebih kurang RM5 hingga RM10. Kesian rasanya tak puas nak main hon-hon kat situ kan. 
Harga terbaik kami akan berikan. Kami juga terima Dinar atau Dirham (KGT/sebarang keluaran/syarikat). Kereta comel ini sesuai untuk kanak-kanak (biasanya dilabel untuk kurang dari 30 kg) Kereta ini model untuk bajet dengan spek standard. Kalau nak lebih canggih atas RM1K pun ado, lampu lip lap lip lap siap macam2 muzik pun ado.

No comments:

Post a Comment