Followers

Tuesday, May 29, 2012

Amalkan produk Gamat selepas bersalin

Selepas bersalin, mengamalkan gamat banyak faedahnya. Gamat membantu menyembuhkan luka, mengurangkan sakit dan radang, menghentikan pendarahan, mengecutkan rahim dan memberi tenaga dan zat pemakanan kepada ibu yang melahirkan. Saya juga tiada lagi rasa sengal-sengal badan/sendi.

Plantago ovata membantu memberikan serat yang diperlukan untuk mengelakkan sembelit yang begitu nyata terjadi selepas bersalin. C3 Spirulina juga membantu memberi nutriens yang sangat-sangat di perlukan untuk memulihkan kelemahan badan. Ianya merupakan pemakanan yang lengkap untuk memberi tenaga di samping membantu menghasilkan air susu yang berzat. Klorofil juga amat sesuai untuk membantu menghasilkan sel darah merah supaya mengatasi masalah kekurangan darah para ibu. 

Ada 3 produk yang saya nyatakan membantu saya cergas sepanjang tempoh berpantang dan sepanjang menyusukan baby sampai besar ni : 
1. Pati Gamat Plus (perisa asli)
2. C3 Spirulina (dijadikan minuman semasa waktu makan)
3. Bioseed (tenaga dalam) 

Setiap set ini untuk amalan berterusan 2 minggu, jadi kalau nak order baik order 2 set terus supaya nutrien/khasiatnya dapat dibekalkan terus menerus.
Harga berbaloi, khasiat hebat lagi Halal untuk diamalkan sepanjang 3 bulan selepas bersalin.

No comments:

Post a Comment