Followers

Wednesday, May 11, 2011

Jus Bidadari Untuk Kesihatan Wanita Masakini

Jus Bidadari 375 ml
Hanya 2 sudu pagi & malam Jus Bidadari boleh dikatakan sebagai makanan tambahan (vitamin) yang diperlukan pada badan wanita masakini. Gaya hidup yang serba segera dan semakin mencabar selalu membuatkan ibu muda kalah dengan masa untuk menjaga kesihatan diri sendiri. Ubah sikap ini sekarang!
Saya juga perlu pastikan badan sentiasa sihat dan bersedia menghadapi setiap hari yang mencabar kerana orang tersayang di sekeliling saya sentiasa perlukan saya - sebagai isteri, ibu anak dan pekerja. Jus Bidadari dapat memberikan saya tenaga dan memperbaiki kesihatan dalaman. Inilah produk Melayu yang halal dan suci.

Amalkan minum dengan istiqamah, dengan izin Allah kesannya :-

  • badan lebih segar
  • menjauhkan keputihan
  • perjalanan darah lebih lancar - baik kepada penderita senggugut
  • membersihkan rahim dari saki baki kekotoran - terutama selepas bersalin
  • dan kewanitaan lebih ketat? ya inilah yang dipromosikan sejak bertahun penjualannya. Tak salah kita mencuba kan :-)


1 Botol 375 ml
Harga : RM 77.00
Pos +RM10

Hantar Comment untuk pesanan/pertanyaan.

..ya Allah jadikanlah aku wanita yang sempurna - sebagai isteri, ibu, anak yang solehah..amin..

No comments:

Post a Comment